Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, wordt uw pakket verzendklaar gemaakt.

Opgelet ! Houd er rekening mee dat de betaling enkele werkdagen in beslag kan nemen.

Binnen de 7 tot 15 werkdagen na ontvangst van betaling versturen wij deze via Bpost.
De kosten voor een verzending aan huis bedraagt 6,95€ voor België en 14,95€ voor Nederland. Er kan ook gekozen worden om de leveringen in een afhaalpunt te laten leveren, voor België komt dit op 5,95€. Tijdens het afrekenen kunt u een keuze maken waar u graag de levering ziet gebeuren. In het vak 'opmerkingen' mag u gerust de gegevens van het afhaalpunt noteren. Voor andere landen, gelieve contact met ons op te nemen! Bestellingen boven de 80€ worden gratis verstuurd, binnen België. En 100€ gratis verzending naar nederland.

Opgelet ! De leveringstermijnen zijn louter indicatief. Ellebel de Graef kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor vertragingen die worden opgelopen door de verzendfirma en/of buiten onze wil om.

Bij grotere aantallen (vanaf 10 stuks) en bestellingen waarbij ontwerp op maat van toepassing is, is de levertijd afhankelijk van de levertermijnen van de materialen en het aantal stuks dat geproduceerd moet worden. De oplevertermijn wordt in deze gevallen individueel bekeken met de klant.

Kleine pakketten worden indien mogelijk in de brievenbus gedeponeerd. grotere pakketten kunnen bij afwezigheid op het postkantoor afgehaald worden. Geeft u daar geen gehoor aan, dan wordt uw pakket naar ons teruggestuurd. Moet deze toch opnieuw verstuurd worden, dan zullen er bijkomende verzendkosten aangerekend worden. Opgelet ! De koper bezorgt het afleveradres. Indien deze foutief blijkt te zijn, valt dit onder de verantwoordelijkheid van de koper en kunnen aanleiding geven tot extra kosten.

Opgelet ! Bij verzending via Bpost zijn de goederen niet verzekerd voor verlies en/of schade voor, tijdens of na transport. Ellebel de Graef kan daar niet verantwoordelijk voor worden gesteld.

Gratis afhalen op de maatschappelijke zetel: Lijsterbolstraat 26 te Kontich is steeds mogelijk, informeer via mail naar de mogelijkheden.

In principe is een artikel dat niet meer leverbaar is, ook niet terug te vinden in de webwinkel. Hier moet het nodige voorbehoud gemaakt worden voor fouten in het voorraadprogramma. We vragen daarvoor begrip te hebben. Indien een artikel toch niet meer beschikbaar blijkt te zijn, dan wordt u daar zo snel mogelijk op de hoogte van gebracht en bij eventuele betaling worden deze eveneens zo snel mogelijk terugbetaald.

Voor leveringen buiten België en Nederland worden de verzendkosten via mail doorgegeven.

We vragen om steeds eerst contact met ons op te nemen alvorens jullie bestelling te plaatsen. Laat ons weten naar welk land de goederen verstuurd moeten worden, we zoeken naar een goedkope manier om te verzenden en laten dit zo snel mogelijk weten.

Via mail leggen we dan uit op welke manier u alsnog kan bestellen. Een laatste en definitieve mail, met de aankopen + verzendkosten zullen er in worden vermeld. Enkel dit bedrag is de juiste, we vragen om geen rekening te houden met de prijzen tijdens de bestelprocedure.